سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشک . عقل . لبخند

داشتم سعی می کردم ادای بچه شتر یا کبک را درآورم که:

شبکه ی هفت؛ مستند آموزشی حیات وحش

در شبکه مورد نظر پس از پخش رفتارهای زیبای حیواناتٍ متعدد اعم از وحشی و اهلی. خزنده و گزنده و ... کلاس های ویژه آموزش رفتار حیوانات به انسان ها برقرار است (نه این که برگزار کنندگان توهم داشته باشند که انسان ها اصلا رفتارهای حیوانات غیر ناطق را تقلید نمی کنند! نه. موضوع آموزش همراه با تشخیص موقعیت است).  مجریان بر آن شدند که کلاس های آموزش مجازی را با استفاده از روش های نو تدریس ارتقا دهند. از آن جا که الگوبرداری از رفتار حیوانات از دیرباز مورد توجه دانشمندان علوم مختلف بوده است ـ برای روشن شدن موضوع به ذکر چند مثال اکتفا می شود : الهام از پرندگان در هواـ فضا. الهام از خفاش ها برای سیستم های فرستنده (رادار) و مخابرات.

این روش جدید توسط دانشمندان شبکه آموزش کشف و در فهرست اختراعات و اکتشافات ملی به ثبت رسید.

در ضمن برای تشویق مخاطبان نخبه ی شبکه هفت، دارندگان مدرک دوره های فوق از امتیازات و تسهیلات ویژه بهره مند خواهند شد.

برای رفع نیاز موقعیتی مخاطبان در روزهای پس از انتخابات، در مرحله اول ورژن های زیر ارائه می گردد: (بینندگان محترم لطفا ابتدا با دقت به رفتارهای حیوان/جانور مورد نظر توجه فرمایند. بخشی از سؤالات آزمون مدرک ازین قسمت است. نگین نگفتی!)

ورژن سکولار: با تمام وجود احساس کنید کبک تشریف دارید. از تلقین کمال استفاده را ببرید.یعنی رسما حس یک پرنده ی خرامان را داشته باشید. توصیه می شود برای شبیه سازی از هر نوع وسیله شبیه به برف استفاده کنید. سر را کاملا تا پایین گردن در برف ساختگی فرو ببرید (به نکات ایمنی توجه فرمایید). ملتفت باشید که به انواع و اقسام صداها و تصاویر اطراف کاملا بی توجه بمانید. ملاحظه می فرمایید چه حس جالبی است!

ورژن تکثرگرایانه: باید تمام احساسات چندش آوری که نسبت به دوزیستان دارید، از خود دور کنید. احتمالا خانم های محترم با این بخش از فیلم پخش شده تمام سلول های پوستی شان مور مور شده و از صفحه تلوزیون رو برگردانده اند. اکیدا توصیه می شود با احساسات خود مقابله فرموده و فیلم را از ابتدا و با دقت و علاقه ببینید . آرامش و نگاه تیزبین آفتاب پرست، دو نقطه کلیدی برای شماست. پس از تمرین و اطمینان از ایجاد این رفتار، گام دوم را بردارید. این بار تمرکز بر همرنگی است. به آقایان و افراد مبتلا به کوررنگی توصیه می شود از آشنایان معتمد برای تشخیص رنگِ جماعت کمک بگیرند. البته به زودی نرم افزارهای کمک آموزشی تولیدخواهد شد.

ورژن اسلامی: باید میانه تان با شترها خوب باشد. به ویژه بچه شتر. شاید بهتر باشد کمی احساس بلاهت و ناپختگی را چاشنی کنید. احساس کنید گَرده هایتان اصلا طاقت ندارد. حتی باری در حد به زبان آوردن شعارهای مد شده ی این روزها. احساس دوم کمی انتزاعی است. یعنی به سادگی گُرده نیست. باید نوعی سودرسانی را در خود بیابید و حسش را نفی کنید. به ویژه خوانندگان محترمی که نمی توانند حس شیردهی داشته باشند. ببینند چه نوع منفعت رسانی به دیگران در خود سراغ دارند که باید نفی اش کنند. البته به نظر حقیر، کل توانایی های وجودی خود را که برای طرفین دعوای انتخاباتی طمع برانگیز است، نفی کنید. خلاصه این که ادای بچه شتر دوست داشتنی فیلم را درآورید نه گُرده ای برای بار کشیدن داشته باشید و نه حس شیردادن.

 (جدا چقدر این یکی مناسب حال و هوای این روزهاست!)

همچنان که همگی مستحضرید مطابق معمول نسبت دادن این پست، له یا علیه هریک از گروه های سیاسی، سیاست زده، سیاست گریز و غیره و ذلک به شدت تکذیب شده و بر توجه به بازار مصرف عامه شهروندان تأکید می گردد. 


ارسال شده در توسط سین.لام